"...LAGU SUDIRMAN..."
Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...
Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati
Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat
* ayahanda dan bonda......maafkan dosa anakmu ini.......terima kasih atas pengorbananmu membesarkan daku....agar aku jadi insan yg berguna satu masa nnti.......moga ayahanda dan bonda dirahmati ALLAH selalu.....Amin.......

Labels

Tuesday, January 25, 2011

JALAN-JALAN KE KELANTAN

Pada cuti semester Jun tahun lepas.....aku telah berkesempatan melawat negeri Kelantan buat kali pertama dalam hidup aku......percutian tu telah disempurnakan dengan jayanya atas bantuan Wan Akmal Munir.......
aku telah menginap di rumahnya dan dilayan dengan seperti raja...hheheheee.........aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada keluarga Wan atas layanan yang diberikan.....moga Allah saje yang membalasnya....

Beberapa kawasan yang telah aku lawati antaranya sempadan siam, hospital dan banyak tempat lagi.........
tempat yang aku rasakan menarik dan unik adalah "Pasar Besar Siti Khadijah" .....di bawah adalah gambar ketika aku berada di pasar tersebut............


Aku, tangan Wan dan Pasar Besar Siti Khadijah

Gambar dari aras satu Pasar Besar Siti Khadijah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...